BuketKurtta benimde ilk hamileliğim ikiz hemde eşim eve gece 3 te geliyor aşağıda kaynanamla oturuyor yanş nerdeyse aynı durumdayız ama ailem de aynı şehirde annem falan da çalışıyor çok bir hayrı YÖK, kaynanamla da ben fazla samimi olamıyorum beni rahatsız eden bazı durumlar var neyse ben senin yerinde olsam ailemin yanına giderdim çünkü yalnız kalmak ne demek iyi bilirim gerçekten hele ki hamilelikte insanın zoruna gidiyor