evlatkokusu0806 Sağ tarafıma yattım bir ağrı oldu ayyy şok geçirdim sonra sola yattm sola doğru kaydı bebek galiba ağrı geçti Sağ tarafa mı toplanmıştı acaba bilen var mı 😙 19 artı 5
SeyranKor evlatkokusu0806 doktorum sağ ve sırt üstü yatma bebek için iyi değil. Sol tarafta yat demişti bana
Black-34 evlatkokusu0806 Ahahahaha o bende de oluyor tarif edince güleceksiniz bir anda ne olduğunu anlamayıp 😆😆😆😆birşey düşüyor gibi oluyor böyle bi uyyy diyor insan 😆😆😆önce bi kalp çarpıtıyor acı desek acı değil acı değil desek oda değil 😆bir anlık karında acılı bi kelebek geçişi gibi
evlatkokusu0806 SeyranKor genellikle bütün doktorlar sağ sol yatabilirsin diyorlar çok araştırıyorum 😙 belki sizin riskiniz vardır yada o doktor Bir istisna 😃
SeyranKor evlatkokusu0806 Sırt üstü ya da sağ tarafa yatmak, bacaklardaki ana damarlardan kalbe olan kan akışını azaltıyor ve bu da anne karnındaki bebeği etkiliyor. Hamilelik döneminde en ideal uyku pozisyonu, sol tarafa yatmak. Doktorun açıklaması bu
Yzaman SeyranKor Bende gebe okuluna gittim orda eğitim veren ebeler söylemişti bize çok dikkat ederim
Klp Banada doktorum artik sola yatmaya basla bebek dönsün dedi ama surekli sola yatincada agri oluoyr mecbur sagada donuyorum
Acemi_anne61 Hamileliğin en zor kısımlarından biri bu sola yatma konusu ya 🥺 sola yatınca nefesim daralıyor bacagım uyuşuyor sağa bi yatıyorum oohh. Bide nereye yatarsam bebe oraya kayıyor 😆 heralde biraz daha büyüyünce kayacak yeri olmayacak 25. Haftadayım