Teslime_sinan yani eğer öleyse ki bende en baştan beri var o yüzden direkt mantar dedim her türlüsünü yaşıyorum en baştan beri 5-6 defa fitil kullanama rağmen geçmedi bebeğe bi zararı yok bazen benim için çok rahatsız edici olabiliyordu ilerledikçe kaşıntıya sebep olduğu için şu an 38. Haftaya giricem doktor daha 2 hafta önce etkili bir fitil yaZdı ve geçti.