Merhaba kızlar hamilelikte kendini beğenmeyen var mı aranızda ? Ben 22 haftalık hamileyim 5 kilo aldım sadece ama cok ödemim varmış doktorum dedi uyuşmalarım var ellerimde ayaklarımda ödemden oluyormuş ama kendimi çok şişmiş hissediyorum ve ne giysem ne yapsam begenmiyorum aynısını yaşayan var mı ? Veya önerebileceğiniz birşey ?