Ghh hamileliğin başından beri hiç idrara sıkışma problemi yaşamadım bi defa kalkıyorum gece. Mide yanmam da hiç olmadı. Sadece bu aralar uyurken bacağımı kapattığımda ağrım oluyor kontrolüm haftaya pozisyon almıştı zaten doktor kanala yerleşmeye başladı dedi bende ağrıyı ona bağlıyorum.