ahsennurbenli ilk bebeğim de sleepy almıştım başlarda çok memnundum sonra Bikaçkere hem sızdırınca değiştirdim prima ya döndüm e bebekte de emzirme odasındaki bezlerden deneme amaçlı almştm ama bna kalın geldi biraz açıkcası memnun kalmamıştım çişde yapınca çok agırlaşıyodu bizimki çok yapıyo daha dogrusu