Cndntnr Kodlar hipp mi aptamil mi sma mı sizce? Sma’yo doğduğu günden beri kullanıyorum ama ishal yapıyor ve hemen cıkarıyor alttan ne önerirsiniz
seon90 Cndntnr alerji yapmjş olabilirmi?gerçi doktoruna danışarak almışssınıdr mamayı ama alerjik bebekler ishal yapar kakasınk.ama hipp çok iyi marka.hiç kullanmdım emzirdim sürekli ama etrafımdaki anneler hipp kullanırlar.
Bediis Cndntnr hipi çok öneriyorlar gaz sorununda da etkiliymis sanirim hemşirelerde onu öneriyor bende onu almayı düşünüyorum hastaneye
Selin12- Cndntnr ben sma kullandım aptamil gaz yaptı hipp kullandım o da çok iyi nutro pro tavsiye ederim sma yaramadiysa