Anneyim42 haftamız aynı o zaman. ben de son bir iki haftadır güçlendiğini hissediyorum ama daha önceki haftalarda benim şu an yaşadıklarımı yazanlar var. Yani her bebek farklı o yüzden üzülmeyin hiç. Başı dememin sebebi de ultrasonda doktor başına bakarken sağ tarafımdaydı ben de sağda bi kasılma ittirme tarzı bişey hissedince başı diye düşünüyorum yoksa eli kolu nerde hiç anlamam 😂 bir de bizim de çok aşağılara vuruyor hala bazen diyorum hem çok yukarı hem çok aşağı nasıl vuruyor diye bi iki hafta öncesine kadar kasıklarımdaydı benim de😊