kizannesi_1004 Kızlar eminim ki bu konu defalarca post olarak açılmıştır ama malum arama butonu sizlere ömür🤦♀️ Yakın zamanda kızımın kıyafetlerini yıkayıp ütüleyeceğim böyle birden fazla makine edecek kadar kıyafetimiz yok zaten renklerde en koyusu hardal sarısı hepsi açık renk yani beyazlı bikaç tane var onlarda full beya değil içinde yine açık da olsa renk var sizce nasıl yapmalıyım yine de onları ayırmalı mıyım?
dakpinar- kizannesi_1004 canım ben bugün yıkadım , renklileri ( tamamen renkli mesela pembe sarı mor yeşil vs )ayrı yıkadım , beyazları da mesela ayak kısmı pembe sadece , ya da kol ya da boğaz kısmı az renkli olanları beyazlarla yıkadım sorun olmadı 🥰
nvn-mutlu kizannesi_1004 bende renkli beyaz hepsini karışık yıkadım çok şükür birşey olmadı 🤲❤️ sadece örgüleri battaniyelerini ayrı makine yaptım yetmediği için
prensesimveannesi kizannesi_1004 hepsini bir yıkadım kısa programda 30 dereecede hiç bişey olmadı duru granül kullandım
kizannesi_1004 nvn-mutlu örgülerimiz henüz elimize ulaşmadı anneanne ve babannemizdeler malesef ama yıkayıp öyle getirin diyeceğim ikisininde yakınında bebekli birileri var biraz deterjan alır yıkarlar 🤭🤭 Ama ben de dediğiniz gibi battaniyeleri ve yünlü birkaç kıyafeti var kızımın onları bir atacağim😍
nvn-mutlu kizannesi_1004 Allah’ım sağlıkla giydiği günleride göstersin bize 🤲❤️ Çok güzel bir duygu bugünde aldığım birkaç parça birşey vardı onları yıkadım bir yandan asıyorum bir yandan ağlıyorum 🤭😁
kizannesi_1004 nvn-mutlu amiiin, hem de çok çok güzel bir duygu 😍😍 Ay ben de yıkayıp ütülerken ne hallere gireceğim tahmin edemiyorum🤣🤣
nvn-mutlu kizannesi_1004 çok değişik birşey 🥰 ben hem kokladım hem ütüledim hele minicik çoraplarını öpüyorum 😁
FeriDee kizannesi_1004 kaliteli ürün olduğu sürece rengi falan akmaz 3,5 sene oldu hala hepsini bir yıkarım. Hiç de rengi akan solan olmadi. Sadce beyaz atletlerini bazen yüksek dereceye atıyorum ki beyazlasin diye
Black-34 Açık pembe gibi olanlar pudra beyazlarla sorun olmuyor ben öyle yıkadım hiç renk falan olmadı 30 derece yada 40 derece de normal