Bende 29+3 deyim ellerim ve ayaklarımda kaşıntı var özellikle ellerim kaşıdığım yerler küçük küçük su topluyor ve kaşıdıkça patlıyor daha çok kaşınıyor ertesi güne sönüyor başka bi parmağında başlıyor.
alerji filan sandım ama alerji yapacak birşey de yapmadım yemedim geçecek diye bekliyorum…
Çatlayan yerlerin kaşıntısı zaten kronikleşti saymıyorum bile 😔