Sema_hysz Kızlar meryem ana eli otunu içip doğumu başlayan varmı veya açılması olan doğumu başlatıp açılmayı hızlandırıyormuş bide kolay geçiyormuş doğum
Sema_hysz Babymoomy bende suya koydum yarım çay bardağı kadar içtim sizin işe yaradımı peki açılmanüz falan varmı
Babymoomy Sema_hysz ben sizin dediğiniz şekilde yapmadım Doğum sancım başlayınca hastanede yaptım sıcak suya koydum o el gibi açıldıkça söylentiye göre rahimde açılıyormuş 1saat içinde açılmam oldu hastanede doğuma alındım İçildiğini ilk defa duydum
Sema_hysz Babymoomy ben normal suya koydum evde ağeım baslasın diye şuan baskı yapıyor bebek açılma mı oluyo ne😅
Sema_hysz Zeyyyn o sancılar çekiliyor kuzum her halükarda ama doğum başlasın açılmam olsun diye koydum bakalım işe yarar inşallah
Hurimsi Evet bizim ailede de herkes yapar kaynatılmış suya konur doğum başladığı anda bir iki yudum o sudan içirilir anneye. O sudan içtiği için sancısı az olur o ot açılırkende annenin açılması olur doğumu kolay geçer derler. Bende deneyeceğim inşAllah