Kızlar ameliyatta doktor spiral takti yapışıklık oluyor bende sürekli diye yeni doktor taktı ameliyat olalı 2 hafta olucak hale kanamam devam ediyor kontrole kdr iyidi alttan muayne etti doktor 2 ay snra spiral çıkıcak ben tekrar ameliyat olucam rahimin yarısı düzenlemedi dedi kanamam çok olmuş opersynda hatta ben böyle birşey görmedim dedi doktor çok kötü dedi acaba şuan kanama devam etmesi spiraldenmi başına gelen yazabilir mi ?