Kbrra Spiral ile hamile kaldim suann 8 haftalik idrar yollarinda enfeksiyon cikti spiral ile ilgisi varmıdır onuda çıkarmadılar ayrica bilgisi olan varmı
deutschetraum Kbrra bende doğum sonrası taktırmayı düsünüyordum kac yıldır vardıda hamile kaldınız :( güvenmemeli demek
Selin12- Kbrra onu çıkarmaları lazım niye çıkarmadılar ki acaba ben ikinci hamileligimde spiral ila kalmıştım ve çıkarttılar hem enfeksiyon hemde dusuge sebep veriyormuş durmasi
Eteby Bende 1.5 yıl önce sprail le hamile kaldım dış gebelik oldu 1.5 yıl busefer biz istedik olmadı şuan 8 haftaligiz ama henüz bebek goremedik