Busss_ Bazı doktorlar 1 hafta veriyor bazıları fazla siz ne kadar içtiniz bana bir doktor keselim dedi kendi doktorum kullanmaya devam dedi günde 4 tane diğer doktor onu bırakıp progestan sabah akşam dedi
Avciii Busss_ adalat dediğiniz tansiyon için olan mi ? Eğer oysa ben 6 haftada başladım şuan 29+5 hala devam ediyorum
Busss_ @“Avciii”# Avciii 4 saatte bir mi alıyorsunuz sizde? Ayriyetten progestan kullanıyor musunuz erken doğum riskinden dolayı mı
Avciii Busss_ Sabah akşam öğlen alıyorum hiper tansiyonum var o yüzden kullanıyorum progstan kullanmıyorum