Rahime_47 22 haftalikken nasil hissediyordunuz. Ben hala net hissetmiyorum normalmi. Kıpırtı gibi oluyor uzaninca oda. Kaçıncı haftadan sonra netleşiyor ve hergün düzenli hissetmeye basliyorsunuz
Deryaiso Rahime_47 ben şuan 22 haftayım sırtı dönük olduğu için kıpırtı şeklinde gün içinde 10 kere felan hissediyorum oda kasıklarımda sanırım 25 den sonra daha netleşiyormuş
Gizemmihra Rahime_47 ben günde iki kez üç kez en fazla ayakta olunca yorulunca daha az hissedıyorum tekme atıyor benımki karnımda görebılıyorum sertleşti ama düzensiz suanda hareketleri bakalım büyüdükçe güçlenir hareketleri de artar
MelekPotter Rahime_47 ilk gebeliklerde 23-24 haftaya kadar normalmis hissetmemek. Ama o haftalarda da hissetmiyorsaniz mutlaka doktorunuza soyleyin.
MerveNur- Rahime_47 eder ya 20li haftalarda çabucak büyüyor zaten nasıl geçti anlamayacaksınız siz de 😊 ben de ne ara bu haftaya geldim bilmiyorum bi anda kilosu arttı karnım büyüdü hareketleri güçlendi😍
Rahime_47 MelekPotter hissediyorum ama guclu degil. Şuan bile hareket ediyor mesela ben sallaniyirum o hareket ettikçe. Ama kıpır kıpır böyle gunduz bazen hic hisetmiyorum
MelekPotter Rahime_47 çok normal gündüz biz de hareket ettiğimiz için farkedemiyoruz. Bir de biz hareket ederken onlar sallandiklari için uyuyolar 😊