Kızlar selam. Ben pcos’um. 2 kere catlatma ıgnesi kullandım. Bugun adet gordum. Hayaller suya düştü. Aranızda bu şekilde hamile kalanlar var mı. Neler yaptınız nelere dikkat ettiniz. Doktorunuz nasıl bı yol izledi. Banada soylermisiniz. Son ıgne hakkımmış bu. Moraller sıfır anlıcagınız.