Tuba-26 bende 32+5 im. aynı sorunu 2 gündür yaşıyorum doktoruma yazdım Nst ye bağlansan iyi olur dedi.Hasteneye gittim hemen sancım çıktı , bebek kalp atışı iyi ama hareket çok az..yarın yine Nst önerdi.
🤷 Neyse bu akşam hareketlendi biraz.İnsan nasıl tedirgin oluyor.Ama kasılmaların oluyor baya bir ama düzensiz..🙄 yer daralması vs bahsetmedi direk Nst dedi doktor…sizde doktorunuz ile iletişime geçin