Mrv-ElfAda Bu hafta 33 haftalık olanlarrrr nasılsınız ??? Hastahane çantanız hazır mı bebişinizin kıyafetlerini yıkayıp ütülediniz mi???
Gamzeparlak1 Mrv-ElfAda 33+2 adamakilli hazırlıklar bitmedi, hayırlısı elbet eşimin iznine denk gelir. Biraz yoğun da kendisi.
Durussss Mrv-ElfAda 🖐 şükür 33 olduk az önce 😀ama benim ne çantam hazır ne kıyafetlerim bu hafta hazırlamayı düşünüyorum inşallah Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Mrv-ElfAda Gamzeparlak1 Biter allahın izniyle. Bizim bebişte 2 hafta önden gidiyor acaba kaçıncı haftada gelir ben de onu merak ediyorum çok🥰 Bizim hazırlıklar tamam çok şükür yarın ütüleyip dolabını yerleştireceğim yıkadım giysilerini. Birde hastahane çantamı hazırlayacağım
Mrv-ElfAda Durussss Biz de 33 olduk az önce. 🥰 Aynen artık hazırlamak gerek herşeyi zamanımız daralıyor🌸
HMK Bende 33+1 oldum.Hastane çantasına koyacağım çoğu kıyafeti yıkayıp ütüledim odası boyandı fakat mobilya 1-2hafta icinde gelecek bekliyorum yerleştirmek için
Mrv-ElfAda Ezgihnm Ben anne bebek çantası aldım ona koyacağım. Ama çok doldurmayacağım az kalacağımı umut ediyorum hastahanede malum covidde var
Mrv-ElfAda Ezgihnm Bugün hazırladım sığmadı valla haklısınız terliklerimi koymaya yer kalmadı🤷♀️ Ben de küçük bi çanta daha alıcam yanıma