Sinoooom 6. Haftadan beri çekiyorum bu durumu 12. Haftadayım hala devam
Bulantı hapı içiyorum bide akşam yatmadan kullanıyorum sabah bulantı derdim yok ama akşam yemeği hep sıkıntılı etkisi akşama yetmiyor
Gündüz de kullanabiliyorum ama gündüz içilecek bir ilaçta değil sürekli uyutuyor o yüzden gündüz içmiyorum Ama her akşam çekiyorum bu bulantıyı psikolojim bozuldu artık 😑