35+4haftalik hamileyim bebeğim 2 hafta önden gidiyor dedi doktorum yani 38 haftalik görünüyor bebegim kilosu 3kilo dün kontrolüm vardı kal bebeği hemen alalim dedi ama ben istemedim ama artık ayağa kalkamıyorum çok sertleşiyor karnım akıntım diz boyu 37+3 aldım randevu kendi isteğimle ama doktorum ozamna kadar bebeğin gelecegini söyledi 37 haftalık oldugumda ulturasyonda bebeğim 39 haftalık olacak bana akıl verin 36 haftalık bana çok erken geliyor☹️