minime-baby Ezgiozkul 39+3 sedat umura gidiyorum bende ama doğumu kadın doğum hastanesinde yapacağım🤩
DeryaYlmz Ezgiozkul evet biliyorum o doktoru ilk başta gitmiştim iki kere 😊 maşallah az kalmış sizin🧿🥰