24 hastalıkken banada sınırda takip edilmesi gerekiyor, bebeğin idarı dolu olduğu içinde öyle gözüküyor olabilir demişti, bir sonraki ay normale döndüğü söylendi 35 haftalığız şuan bir sıkıntımız yok çok şükür, içinizi ferah tutun Allah’ın izniyle birşey olmaz geçer inşallah