Hanımlar iki gün oldu ikinci dozu oldum ama yanaklarım çok kızarıyor içim yanıyor dudaklarım şişiyor ateşim çıkıp indi bir kaç kez sordum ebeyi arayıp olabilir kortizondan dolayı dedi… içimde de şüphe kaldı bir daha da hastaneye gitmekten de korkuyorum bu ara çok gittim :( başına gelen böyle yan etkiler var mı?