Braun marka , saubern marka kulakdan ölçüm arastırdım bende , yenidoğan için kulakdan ölçüm ne kadar sağlıklıdır karar veremedim. Boyle bırsey alırsam bırde kol altı ölçenden alırım. Deneyımlemıs olurum diye dusunuyorum. Tavsıyelerınızı dıkkate alacagım herkese tesekkur ederim anneler♥️