Yus Arkadaşlar cuma günü doktora gittim karından ultrasonla baktı keseyi göremedi pazartesi gel alttan muayene ederim dedi. Herkes bu durumun riskli olduğunu söylüyor ilk muayenede alttan bakıldı mı sizede
bebeklibirisi Yus benim de 5+4 tü karından göremedi alttan baktı sonra 2 hafta sonra gittim 8. Haftada kalp Atışını duyduk hiçbir sıkıntı yoktu korkma yani sen de alttan baktıklarında herhangi sorun olmuyor
baharelifbbasdag Yus yok canım riskli olsa doktor söylemez zaten yurt dışında 4 aya kadar alttan bakılıyormuş içini ferah tut
sheyda1991 Yus yani şöyle söyleyeyim neticede giren prob boyutu belli. Zaten riskli bir durum olsa doktorlar o zaman cinsel ilişkiyi de yasaklar ki neticede ilişki daha da zor ultrason probuna göre.
sheyda1991 Bir şekilde bebeğini kaybetme riski taşıyan kişilerden biri ultrason neticesinde kaybettim diye atmış ortaya yıllardır süregelmiş bir yalan olarak dönüyor. Akademik olarak araştırmak isterseniz risksiz olduğunu ispatlayan bir sürü makale mevcut.
Zeynepp97 Yus Benimde 5+6 da alttan baktı keseyi ve kalp atışını duyduk sakıncalı olsa dokorlar yapar mı içiniz rahat olsun