Cicilibicili Deletedmom9823 tam deniz kenarı ben çok beğeniyorum. Kahvaltıya ve kahve içmeye falan gitmiştim. Akşam yemeği için terası açıyorlar baya güzel bi bak fotoğraflarına falan şık bi yer☺️