Nilayyy
Canım geceleri 2 saatte bir uyandırıp emzirmen lazım. Onun dışında bebek ne zaman isterse. İlk 3 ay bunu yapman lazım. Zaten o seni yönlendirir ama Yenidoğanlar uykuya çok meyilli olduğu için geceleri senin uyandırman lazım ya da gündüz uyuyorsa. İnternette çocuk doktorlarının bunla alakalı yazıları var bi bak istersen. Bebişi sarılıktan korumak ve sütümüzü arttırmak için bol bol emziriyoruz 🤗
NaimeYilmaz
[bilinmeyen] 2 saatte bır en az 15 dk dıye bılıyorum
[silindi]
[bilinmeyen] küvezde kalmıştı bebeğim orda 3 saatte bir besleniyordu. 1 haftalıkken çıktı doktor sarılığı olmasına rağmen 3 saatte bir emzir denmişti ve öyle de yaptım. Sütünüz yeterliyse sarılık sıkıntınız yoksa 3 saati geçirmezsiniz 1 aylıktan sonrada bebebk ne zaman uyanırsa o zaman emzir bence. Uyuyan bebek uyandırılmaz onlar acıktığında ağlıyorlar zaten
elfkrmmnk
[bilinmeyen] her iki memeden de 8er dk yani 15 dk