Basindan beri gebeligimin su azligi var surekli doktor kontrolundeydim 2 haftada bir hep kontrollere gittim son haftalar haftada bir gittim sonra baktikki dahada azalmis su perinatoga gonderdi doktorum gittik cok az dedi oda erken olabilir dedi uc gunde bir nst ye kontrollere gittim cumartesi gunu gittigimde doktor haftaya cumaya kadar su dayanir haftaya cuma alalim dedi tamam dedik sali gunu tekrar nst ye gittigimzde hafif sanci cikti ve doktor bisi yiyip icme bu satten sonra suyu bitmis nerdeyse dedi plesenta cok yaslanmis riske atamam bebegi almamiz lazim dededi hemn kan alindi yatisim yapildi 1 saat icinde ameliyathanedeydim hic korkulcak bisi yok ama ben cok panik bir insanim galiba tansiyonum yerle
Bir oldu o ortamdan korktum ama gercekten hic zor gecmedi sedyeye oturdum igneyi yaptilar belimden cok az hissediyorsunuz ilk sag ayagima bi elektrik carpmasi gbi bisi oldu sonra sol ayagima oldu sonra uyustum yatirdilar sondami taktilar onuda asla hissetmiyorsunuz mumkunse sizde uyustuktan sonra taktirin sondanizi sonra damar yolu acildi doktorum geldi hazrmisin dedi evet dedim tansyonum cok yukseldi hamsire iyimisin korkma dedi karnimla oynadikar hissediyormusun dediler hayir dedim basladikar sonra midem bulandi cok qcligim yoktu acil oldugu icin ac gitmemistim 4 saatlik aclik vardi hemen bi ilac verdiler gecti mide bulantim sonra foktor bakti bana gelio bebisin dedi sonra sesii duydum gosterdi bebegimi cekti sonra sarip yanima getirdiler o an hic aklimdan cikmiyo o ilk sesi hep kulagimda inslalah hicbir zaman da unutmam ben cok fenalastigim icin beni uyuttular galiba ondan sonrasini kesik kesik hatrliyorum hemsiye simdi uyuyabilirsin biraz dedigini hatrliyorum sonrasi yok ara sira uyandim sanki doktor hala uğraşıyordu dikiyordu galiba sonra tekrar uyandigimda sedyeden baska sedyeye aldilar beni gecti bitti hayrli olsun dedi bi hamsire abi allah razi olsun dedim sendende razi olsun dedi odaya cikarrken cok titreme tuttu ve o titreme 1 saat boyunca gecmedi vucudumun her bir noktasi totriyordu dislerim cat cat cat ediyordu titremekten sonra odaya ciktim yataga aldilar esim ynaimdaydi bebegimide su azligindan dolayi icerde cok morarmis yarim saat bizimle kalcak
Demisler muhakkak oksijen verdiler odaya ciktim 5 dk sonra doktorum geldi nasilsin dedi dislerim totreye titreye zorla bebebebebegim ne ne nerde dedim 😂 gelecek simdi iyi benegin dedi tamam dedi doktor cikti 10 saniye sonra benegimle beraber geri geldi bak geldi bebegin al dedi rahat ol iyi dedi dunyam degisti sanki o dakikadan sonra sadeece onun icin vardim sanki rabbim
Acisini gostermesin sonra uyusuklugum
Gecti geldiler sondayi cikardilar onuda asssla hissetmedim hamileligim
Boyunca sonda korkusuyla bosuna savasmisim hic korkmayin sonra ustumu degstrdiler ilk ayaga kalkma tabiki zor oluyor ama caniniz cikacak gbi degil dogum yapmissinz etiniz kesilmis o kadarda aci olsun. Zaten sonra yavas yavas arada kalktim yurudum tuvalate gittim ertesi gun ciktik bugun 4 gunluk olduk elhamdulillah benegimde sarilik cikti 3 gun sonra telrar cagrdi doktoru inslalah yukselmez icim daraliyo benegim iyi olsun inslalah dua edermisinz bize 🙏🏻 Sutumde bugun tam anlamiyla geldi ama bebegim pek titamio kucuk dogdu diye herlde bilmiyorum sutumu sagip sagip
Veriyorum saat basi inslalah gecer bebegim iyi olur rabbim acilarini gostermesin cok uzun oldu ama benimde hikayem buydu birgun bende yazarim diyordum bugune kismetmis rabbimin verdigine verecegine elhamdulillah rabbim
Hepinizi saglikla hzuurla kucaginza almayo nasip etsin beneklerinizi rabbim isteyen herkezede nasip etsin 💕💕