Bende sami ulusa gidiyordum geçen ay acillik oldum oraya gittim ve bana bakmadılar şehir hastanesine git bakmak zorunda değiliz dediler ondan sonra gitmedim oraya şehir hastanesine randevu ile gidince sorun olmuyor ama bende doğum korkusu olduğu için herseyi düşünüp kafama takıyorum galiba 😔