iyxtviycutxut Yumurta kistine sahibim bekarlıktan kalma küçük ama çok yoğun kanallarımı bile kapanmıştı merak ettiğim şey şuanda gebeliğim var 2 aylık sıkıntı oluştururmu herhanginbir zararı olurmu