3 gün önce burda bi post açmıştım iki kasığımin arasinda diye yuruyemiyorum uzanamiyorum diye acile doğum hastanesine gittik açıklık var mi diye bakıldı nst ye bagladilar o kadar sacma olduki olaylar iceri hasta harici kimseyi almiyorlar neyse nst ye bagladilar sonra nst ni cikar gel dedi hemsire kendim söktüm gittim açıklık var mi diye baktilar sonra yok falan doktor ultrasona gec dedi neyse o arada baska bi hasta daha vardi bi yandan onunla konuşuyordu doktor dediki 35 haftalik olmus dogurabilirsin istersen artık dedi bende kim ben mi dedim evet sen dogurabilirsin artik istersen dedi şaşırdım kaldim ilk gebeligim zaten hic bisi bilmiyorum korkuyorum neyse bebekde gelisim geriligi var 32-33 haftalikla uyumlu dedi haftalik kontrole gel dedi gonderdi ağrım var napiyim dedim bizle alakasi yok devlet hastanesine git dedi devlette gebe olduğum icin gebe hastanesi bakiyor biz bakmiyoruz diyorlar şok oldum zaten hem gelisim geriliği olup hem nasil dogurabilirim Allah aşkına siz soyleyin ya