Aysehsdmr Merhaba hamişler. yeni hamileler olarak topalanalim sorular soralım mi ?Ben 5+3 sizler ? ☺️🤗🥰
Mervee5858 Aysehsdmr Aysehsdmr 5+4 oldum bende . Enfeksiyon çıktı biraz üzüldüm bu duruma şuan molcef adlı ilacı kullanıyorum . İnşallah bebeğe bir şey olmadan atlatırım .
Mariamu Mervee5858 Bende de var enfeksiyon doktorum tuvalete gittikten sonra hiç yapmamış gibi hissediyosan idrarın yakıyosa ilaç yazabilirim ama bana kalırsa bol su iç tahlilini tekrarla 4 gün sonra dedi.
Aysehsdmr Mervee5858 enfeksiyon nasıl anladılar ben gittim hiç öyle muyene etmedi sadece karnından baktı keseyi de goremedi
Mervee5858 Aysehsdmr Doktor test yaptırdı . 5 tüp kan ve idrar aldı . Oradan söyledi . Ultrason ile kese görüldü benimde .
Babydream Aysehsdmr evet canım geçenlerde çok bel ağrım vardı gittim ultrasonla minicik gördüm bebişimizi ama çarşamba yine gidicem ☺️ Sen gittin mi canım ☺️
Aysehsdmr Babydream Ben gittim dün ama göremedik keseyi. Doktor bu normal bir durum 10 güne bidaha gel ddi. Bende 15 güne sıra aldım. İnşallah görürüm.☺️
Babydream Aysehsdmr canım aklımda bulunsun idrarın sıkışık olsun çok daha rahat gözüküyor o zaman ben öyle gitmiştim doktorum iyi yapmışsın yoksa göremezdik dedi ☺️
Ahmetfurki Aysehsdmr Merhaba bende 4 haftalık dün kanamam oldu hafif pembe renkte lekelenme keseyi gördüler ama bebek yok dediler geç döllenme olabilir dedi bebek daha küçük olabilir dedi doktor Aysehsdmr
Aysehsdmr Babydream AA tamam canım saol 7+2 olcak o zamna gorujur herlde ama kalp duyarmiyiz bilmiyorum
[silindi] Minikoalam ay ben gittim ama bakmadı doktor bı hafta sonra tekrar gidicem en son beta hcg kaçtı acaba baktirdiniz mi🥰