Herkese merhaba bugün yanlarıma giren agrı sebebiyle kontrole gittim çatı muayenesi yapıldı açılmam yokmuş sancım da. Ara ara agrı girebilir dendi (Bu arada çatı muayenesi acısız sadece kendinizi sıkmayın başkalarının abarttığı gibi değil) sonrasında kanamam oldu normal mi acaba aynı şeyi yaşayan varsa yazabilir mi