Dm1806 Sırt üstü mü yatırdılar, kan dolaşımını azalttığı için sırt üstü önermiyorlar ben soluma yatıyorum çoğunluk bazen de soluma. Alıştım ben de günün büyük çoğunluğu yatıyorum yeter ki sağlıklı olsunlar her şeyi yaparım. Ama doktoruma sordum arada 10 dk lık falan oturmam sorun olur mu dedim, hayır dedi yürüyorsun da sonuçta olcak olsa o etkiler dedi. Yine de çok oturmuyorum zaten. İnşallah sağlıkla gelsinler de 🙏🏻