Merveasyaras Kaysrri sehir hastanesinde dogum yapan varmi kizlar orda yapmayi dusunuyorum ama daha once dogum yapan hic bi tanidigim yok nasildi odalar tek kisilikmi temizmi
Merveasyaras Fy38 oylemi tereddutteyim bende bi kac kisi ebeler falan iyi degil yazmis bende burdan sormak istedim
Fy38 Merveasyaras ebelerle ilgili kötü yorum duymadım ama illaki vardır karşılaşanlar o yüzden bişey diyemem
Kayserilianne Komşum yaptı, çokta memnun kaldı, bana da diyor sürekli, oraya git diye. Muayeneye gittim açıkçası çok iyiler… Yardımcı oluyorlar espri bile yapıyorlar… 😊😊😊…. Eğer herşey normal olursa oraya gidebilirim.