Darkess kizlar bebegimi doktor 1800 gr olctu. bazi dogum yapmis arkadaslarim az oldugunu bunun gerileme oldugunu soyluyor 😣doktorum oyle bisey demedi bana ben de minyon oldugum icin. sizde nasildi kilolar 33 haftada?
Ruveydahifa Darkess merhaba en son kontrolümde 2 kilo 200 gram dı 33 haftalıkken gitmiştim bende ama dediginiz gibi gen faktörü de bebeği etkiliyor 😉 doktorunuz normal dediyse sıkıntı olmaz 🥰
Papatyanne33 Darkess zaten bişey olsaydı doktorun sana bebek kilo alsın dşye yemene dikkat etmeni söylerdi canım. Sen yinede kaşar peyniri muz ceviz badem fındık düzenli olarak ger gün ye işe yarıyor
rgk Darkess benim de 32de 1800. doktor minyon olacak dedi normal eşim de ben de minyonuz😂 genler mühim rahat olun doktor bisi demediyse
Ruveydahifa Darkess millet hep konuşur sen canını sıkma ve bebişini düşün kilo aldıracak besinler tüket ❤🥰
Darkess Dseker cok endiseliyim suan bi kac arkadasim cok az dedigi icin. doktorum 38 haftada planlanan sezaryenimi 39a degistirmisti 28 haftadayken
Dseker Dseker üzülmeyin normal bebek kilosu 2800 zaten ben hergün 2 köfte bir tane muz yiyerek toparladım .Stres yapmayın
1kubra1 Endişelenecek hiçbirşey yok gayet yerinde kilosu🥰 asıl bu haftadan sonra kilo alır bir hafta bile çok etkili 🤩
GKP22 Darkess 31+5 de doktorum iki kilo demişti doktorum ama bnm ilk oğlum 4 kilo doğdu genetiklerden kaynaklanıyor olabilir üzülmeyin hem ters bişey olsa doktor uyarırdı