Boesie Kizlar 17+2 haftaligim henuz fakat karnimda ara ara pit pit ses geliyor sanki damar atar gibi mi desem nasil tarif etsem bilemedim🤷🏻♀️ Ne olabilir ki acaba bu🤔
Hayallerim95 Boesie aynen bende 17+2 yim bende bi kaç gündür pıt pıt bişey atıyor hissediyorum yani kime sorsam bebektir o dedi 😅
Ocak2022 Bebişin canım o pıt pıtlar,bir 10 hafta sonra falan patpata dönecekler 😍 maşallah epey erken hissetmişsin 🧿🧿🤗🤗
Boesie Ocak2022 Yaaa gercekten bebismiii cok ilginc boyle pitpit ara ara geliyor hemen gidiyor bi tuhaf oldumm🙈🙈
Boesie Hayallerim95 Ya ben once gaz sandim ama bildigin damar atiyor gibi pitpit his var resmen cok degisik🙈🥰
Ocak2022 Boesie bende ilk seferde hiç anlamıyordum herkes diyordu bebek hareketleri onlar İnanasım gelmiyordu🙈 ama harika bir duygu büyüdükçe hele elim gözüm hep göbeğimde hareket etse de hissetsem diye 😋😋
Mimik Boesie yaaa di mi🥰🥰😍 Dunyanin en mucizevi hissiymis… Bundan sonra benim mucizem kesinlikle bebegimi il hissetmem… Haftalara insaAllah geldiginde daha net hissediceksin… Bende can atiyorum kipirtisina… Her hisseytihimde gozlerim doluyor🥺
Boesie Ocak2022 Ya bende inanamadim yok degildir gazdir diyorum ama bir kac gundur ara ara pitpit hissediyorum bi degisik oluyorum🙈
Arensmom_ Boesie sen bide ilerleyen haftalarda gör :))) ayyyy her dakika oynasın diye sürekli dil döküyorsun hadi çocuğum diye :)) dünyanın en güzel hissiiiiii :)))
nursdgn Puki o haftalar cok erken herkeste değişiyor kimi 16-17 de hissediyor pıt pıt kimisi 21-23 herkesinki farklı oluyor ☺️
erdem_agah Boesie evt ilk tepmeler öyle oluyor. Hatta ben gazmi değilmi çözememistim 😂 birsey kayiyo gibi yada karninizin içinden pit pit sesler geliyo gibi olur