Merhaba. Geçen ay klomen kullandım. Yumurtam 16 mm oldu 2 gün sonra çatlatma iğnesi vuruldum. Ama tutmadı. 14. Gün adet oldum. Bu ay tekrar kullandım. Salı gittiğimde 12 mm idi. Bugün tekrar gittim. Ama yumurta yoktu. Doktor 1 ay daha deneyelim sonra iğneye başlarız o daha etkili dedi. PCOs tiroit insülin direnci ve kilo var. Benim gibi olup gebe kalanlar var mı. Bu ay hiç şansım yok mu 🥺