minik4550 evet folik asit olarak diofol kullanıyorum ve aspirin içiyorum pıhtılaşma çıktı ilk gebeliğimi kaybettim malesef mol gebelik çıktı 1 yıl bekleme süresi var tekrarlamasın diye yasaktı yeni denemeye başladık korkuyorum açıkçası aynı şeyleri yaşamaktan ☺️