Gul1903 çok geçmiş olsun canım hepimize insaAllah sen hala devam ediyor musun ilaçlara ? Ben kestim birden ama herşey kafadaymiş onu anladım boşa kullanmişim diyebiliyorum şuan ilacı içince de ayniydim ben şöyle diyim ilacı içince sadece beynim uyusuyordu gene nefes darlığı çarpıntı devam ediyordu bende kestim birden azar azar da değil o bırakma yoksunluğu beni 1 ay kötü etti şimdi 2. Ay şuan çok şükür iyiyim kullanmıyorum herşey kafada bebeğim 😍❤️