Sehrr-07 benimde o kadar cok sancım oldu ki 8. Haftaya kadar hıc gecmedı hergun adet sancısı cgıbı agrı cekıyordum gece uyanıyordum agrı ile her saat başı lavobaya gdyrdum korkumdan ama cok sukur 10. Haftaya gırıcez agrılarım gectı arada bır oluyor tabıkı buda normalmiş bende düşük ilacı kullanıyorum hala progestan