Birtanemm Kızlar 37 haftaya yakın bebeğininin hareketlerinde hafifleme yaşiyan oldumu bu durum normalmi doktora gitmelimiyim azalma var ve çok güçsüz vuruyor sanki
kartanesi02 Birtanemm ben 37. Hafta doğurdum ama 1 hafta öncesi bendede oldu yeri daralıyor artık eskisi kadar rahat hareket edemiyor ondandır ama için rahat değilse görün bi doktoruna
Eses0707 Birtanemm bende de öyle 37 deyim arada tık tık vurunca iyidir diyorum herhalde ya uyuyordur ya da yeri dardır
mavi-woswos Birtanemm Ben 39+5 im.kizim sanki icerde futbol oynuyor.harektleri azalr demislerdi yer daraldigi icin bnde tam tersi.🙈
Birtanemm kartanesi02 salı randevum var o güne kadar beklim diyorum ama bakim inşllah yeri daraliyo diyedir 37 haftada bende doğursam keşke 😂salı günü 37 olcaz erken doğum sayıldımı sizinki??
Meryeminannesi1- Bende 36.haftadayım hareketleri hissetmekte zorlanıyorum ama yeri daraldığı için normal olduğunu düşünüyorum
Birtanemm Meryeminannesi1- yani sizdede oluyosa normal ozmn korktum bi an bende 36+5 olcam yarın salı 37 ye gircez kontrolümüz var
Birtanemm Eses0707 peki hareketleri hareket ettiği saatlerle hala aynımı yoksa değiştimi sizdede benim her sabah ve akşam benle beraberdi şuan sadece gün içinde hafif hafif ediyor hareket
kartanesi02 Birtanemm yani erken doğum dendi ama kilosu ve gelişiminde sıkıntı yoktu o yüzden küveze falan girmedi iyi oldu erken olması ama çok ani oldu yanıma hiç bişey almadım enfeksiyon sancısıdır yine diye ama bi gittim doğum başlamış gece hemen sezeryana 😄
Birtanemm mavi-woswos benimde öyleydi ama şimdi öyle değil ya inşllah düzelir bide bişey sorcam sizde topuğuyla vurunca topuğunu elinizle hissedebiliyomusunuz 😇😇😇