elisamoms_60 Arkadaslar son adet tarih 28 agustos olanlar kac haftaliksnz doktora gittinz mi hic ben hala gitmedim ?
deletedmom27371 elisamoms_60 canım şuan 8 haftalıksın doktora gitsen de adet döneminden hesaplar. Niye gitmedin şuan kalp atışı bile duyulur. Ve folik asit kullanman gerekiyor bebeğim gelişimi için
darkparadise elisamoms_60 ay okudum da şok oldum ne kadar rahatsınız ben evde test yapıp çift çizgi gördüğüm anda koşarak hastaneye gitmiştim 😂 kalp atışı da 6 7 haftalıkken duyulur inşallah bi sorun yoktur sağlıkla kucağınıza alırsınız
Veraleyl elisamoms_60 ben de geçen hafta duydum kalp atışını 2 hafta önce gittiğimde kalp atışı vardı ama çok küçük olduğu için duyulmuyodu
deletedmom27371 elisamoms_60 ben 3. Haftamda öğrendim ve 4. Haftamdan sonra sürekli gittim çünkü folik asit kullanılması gerekiyor şuan 10 haftalığım 11 e yakınım hatta
Nadides Selamlar benim de 28 ağustostu son adet tarihim geçen cumartesi gittik kese ve bebek göründü kalp atışı derinden geliyordu bugün tekrar gittik çok net duyduk kalp atışını şükürler olsun🥰bence en yakın randevuyu alıp hemen gidin💕