Belfam Kızlar suwenin kalıpları hakkında bilginiz var mı hiç almadım normalde s bedenim ama hem doğum sonrası hemde son aylarda giymek için pijama almak istiyorum M mu almalı L mı karar veremedim
Asyaveannesi36 Belfam ben gecelik takımını da pijama takımını da m beden aldım normal de s giyiniyorum 😌
Belfam https://www.suwen.com.tr/p/bonnie-maskulen-pijama-takimi-pembe-sh22205660b334-3627 Bu modeli çok beğendim çok da esnek kumaş gibi durmuyor %100 pamuk L çok mu bol durur kararsız kaldım şu an 24 haftalığım 56 kiloyum
Ozge2805 Belfam https://imgyukle.com/i/kugFX1 hatta bu takımı aldım Fiyatıda inmiş 😁 moralim bozuldu 240 tl verdim daha 2 hafta önce