Superisi_34 Arkadaşlar böyle nefesim kesilecek gibi oluyor heyecanlanıyor gibi oluyorum durup dururken tansiyona bakıyorum 12 7 normal ama nabız 100 filan bu da beni rahatsız ediyor 😕 bu normal mi acaba ya
Hayallerim95 Superisi_34 çok normal benim genelde 100 ün üstünde çıkıyor artık vücudum alıştı normal karşılıyor 😅 Bi kere hastanede ölçtüler tansiyonum 11 7 çıktı nabızda 114 tü normal dediler daha yüksek attığı zamanlarında biliyorum heyecan yapınca özellikle