Merhaba hamisler. 6+5 im bugün. Kasık sancısıyla hastaneye gittim usg ile doktor baktı kesen iyi dedi ama kalp sesi falan ya da bebisle ilgili bişe demedi. Kesemi gösterdiğinde boş gibi duruyordu. O anda sormak aklıma gelmedi. Bu durumu yaşayan var mi aranızda acaba?