esra572 39+2 hf benim de çatı muayenesi oldum doktorum kanama olur dedi ama kanamadan cok benimki de böyle cıvık kahverengi balgam gibi bi akıntı geliyor kac gündür 3 cm açılmam var ama agri falan yok simdi benim ki çatı muayenesinden dolayi oluşan bi akıntı mi yoksa nişan boyle mi oluyor ki