Zma Kzialr merhaba, ben ilk hakileligimi öğrenmeye gittiğimde kese gorunmemisti sonra tekrar gittiğimde geç döllenme olmuş dedi .aslında bana göre 8+3 ama doktoruma göre 6+3 sonradan bu hafta olayı degsirmi sizce
baharelifbbasdag Zma benim ilk haftalarımda 1 hafta falan oynuyordu sonra düzene girdi şimdi birebir ilerliyoruz haftasını yakalıyor bebekler merak etme 😊
baharelifbbasdag Zma değişir tabi canım herkes yaşıyor bir ileri iki geri meselesini ama yakalıyorlar haftaların ama yinede doktoruna danış için rahat etsin .