Damla00 Arkadaşlar eşimde de bende sıkıntı yok açıklanamayan interlifite 2,5 senedir evliyiz artık yoruldum aşılama yapıcam ama çok düşük bir oran verdi doktor siz belki bana umut olursunuz
duyguuudmr Damla00 Canım ben 2 kez denedim. Eşimde de bende de bir problem yoktu çok şükür ama olmuyordu büyük ihtimalle psikolojik dedi doktor. Tüp bebek denedik tuttu çok şükür 6+0 haftalık hamileyim. Şimdi ki aklım olsa aşılamayla asla vakit kaybetmezdim ama Rabbim hayırlısını nasip etsin deneyin isterseniz bir kez olsun aklınızda kalmasın. Belki sizin için hayırlısı budur 🤲🏻
Merve-gt Damla00 benimde sizin gibiydi 2.5 yıldır olmuyordu 3 doktor felan değiştirdim. Aşılama da ilk deneme için %15 ikinci deneme için %10 dedi doktor bendirek tüp bebeğe geçmek istedim. Eşim ısrar etti sırasıyla devam ediceğiz diye. İlk aşılama da hamile kaldım. Şuan 24 haftalığız.
caganin_annesi Ben konu hakkında bilgi sahibi değilim ama aşılama ne oluyor. Yani bildiğim kadarıyla tüp bebek değil çünkü.
Damla00 duyguuudmr Evet canım böyle çok duydum o yüzden sormak istedim inşallah biraz daha bekleyip bi deniycem🙏
caganin_annesi Damla00 burda okuduğum kadarıyla aşılama pek işe yaramıyor vakit kaybetme tup bebek yaptır diyorlar ama aşılama nedir bilmiyorum sadece okuduğum yorumları söylemek istedim 💕
duyguuudmr Damla00 Rabbim hayırlısını nasip etsin canım bol bol dua et bu ama en çokta psikolojini rahatlat 🌸
Damla00 duyguuudmr Haklısın canım ama düşünmeden de yapamıyorum Rabbim tez vakitte nasip etsin sende hamilesin dua edermisin kimin duası kabul olur bilinmez🙏❤️