Eymen_Enis_Ser canım ablam oğlu beş aylıkken diğer oğluna hamile kaldı, 14 ay arayla iki sezaryen oldu. Bebekte de ablamda da çok şükür sağlık açısından bir sorun olmadı sadece ikinci sezaryen biraz daha uzun sürdü, karın içerisini toparlama kısmı vakit almış doktor öyle söylemişti ama gayet sağlıkla atlattı yani, hatta üçüncü sezaryenini bile yaptı sonra 🤣